Diferența dintre șoferi și învățăcei

Se dă un oraș al dealurilor, gen Iași, o ninsoare măruntă care se așează peste un strat de gheață, gen acuma și câteva mașini echipate pentru vremea asta, unele chiar și cu lanțuri și se urmărește care e șofer sau nu.
Apoi într-un Matiz echipat doar cu volan, pedale și cacuciuce de iarnă, se urcă acel deal doar din trei încercări, prima fiind o oprire bruscă din cauză că de pe contrasens venea o dubă care a alunecat și putea să intre în mine, iar a doua a fost o verificare a terenului.

Cine e șofer știe că atunci când patinează, abordează situația cu calm controlând pedala de accelerație cu precizia unui chirurg.

3 Comentarii

  1. Iaşul în trafic se schimbă când dă primul fulg de nea sau primul strop de ploaie. N-am înţeles niciodată de ce toată nebunia. De soare de ce nu se sperie niciun şofer de Iaşi?

  2. Si pentru mine e primul an cand imi cumpar cauciucuri de iarna (din cauza legii), sincer nu credeam ca este mare diferenta, ma gandeam ca e manevra de marketing mai mult, dar pot sa spun ca isi fac toti banii cauciucurile de iarna, merg cu ele fara probleme.
    Cat despre soferi, peste tot sunt soferi neexperimentati sau nepriceputi, mai grav este cu bizonii din trafic :))

  3. Acceasi problema e si la Cluj sau in orice oras cu drumuri in panta. Inteleg ca nu toti avem experienta pe drumuri inzapezite sau alunecoase. Ce nu inteleg de ce aproape nimeni nu poate sa dea o fuga pana intr-un poligon sau o parcare mai mare si sa-si testeze masina in conditii neprielnice… sa calce frana, sa accelereze, etc…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.